יום רביעי, 19 בנובמבר 2014

משפחה שכזאת - משפחת איסר מנירים

ישראל, בן 40, נולד ברמלה.
רותם, בת 40, בת קיבוץ נירים.
אופיר, בת 14, תלמידת כיתה ט' ב'נופי הבשור'.
אלעד, בן 11.5, תלמיד כיתה ו' ב'ניצני אשכול'.
אבישג, בת 6.5, תלמידת כיתה א' ב'ניצני אשכול'.

חיות מחמד: הכלבה דייזי מסוג דקל ננסי. "חלק אינטגרלי מהמשפחה".

שירות צבאי: ישראל התחיל את השירות כשריונר בחטיבה 7 גדוד 77 וסיים כרס"פ מפקדה. רותם שירתה במשטרה הצבאית.

הפגישה: רותם וישראל נפגשו באוניברסיטה הפתוחה בתל אביב. רותם עבדה במזכירות האוניברסיטה וישראל הגיעה לבקר מכרה משותפת. הכירו, התאהבו ונישאו. לקיבוץ נירים הגיעו בשנת 2004, בעקבות רותם, ושם בנו את ביתם.

סדר יום: ראשונה לקום היא רותם, כבר בשעה 5:30 היא על הרגליים מכינה כריכים לכל המשפחה. שעה אחרי, בשעה 6:30, מתעוררים שאר חברי המשפחה, שותים משהו ויוצאים כל אחד למקום עבודתו או להסעות של בית הספר. המשפחה מתאחדת שנית סביב השעה 16:00 כשרובם חוזרים מהעבודה או מבית הספר, אבל מהר מאוד הילדים יוצאים שוב לחוגים או לפעילות של השומר הצעיר. "בסופי השבוע אנחנו מאוד מקפידים לאכול ביחד ולבלות יחד. ארוחת ליל שישי עם הקידוש מאוד חשובה לנו".

פרנסה: ישראל הוא מנהל אחזקה ומשק של תיכון 'נופי הבשור'. רותם עובדת בהנהלת החשבונות של קיבוץ נירים.

בילויים ותחביבים: אבישג בחוג ג'ודו, יש לה הרבה חברים וחברות והיא גם אוהבת לצפות בטלוויזיה ולגלוש במחשב. אלעד ספורטאי, בחוג כדורסל. אופיר אוהבת לבשל ולצפות בתוכניות בישול, תמיד מנסה מתכונים חדשים. רותם בחוג זומבה וישראל חובב ספורט מושבע, מוכן לראות כל תכנית טלוויזיה שקשורה בספורט וגם אוהב מאוד להתעסק בתיקונים ושיפוצים של בית המשפחה.

תחביבים משותפים: טיולים, ברגל או במכונית, ולבקר חברים ומשפחה.

תכניות טלוויזיה: הילדים רואים בעיקר את ערוצי הילדים וישראל את כל ערוצי הספורט האפשריים.

חלום משפחתי: להמשיך להיות משפחה מאושרת כמו היום, שקיבוץ נירים יחזור למה שהיה, שתמיד נרצה להישאר, למרות הקשיים הביטחוניים, וניתן לילדים שלנו חיים טובים ושלווים.

עפרה בן נתן