יום שלישי, 19 במאי 2015

איתי בראב מיבול הוא אלוף ישראל בג'ודו / בר צ'פט

נבחרת הג’ודו של אשכול חזרה מאליפות הארץ ברעננה עם שלוש מדליות, אחת מהן מזהב. המאמנים גאים: "הישג אדיר - והכול בזכות ההשקעה של חברי הנבחרת".

ב-29.3 השתתפה נבחרת הג’ודו הצעירה של המועצה, בהובלתו של המאמן הוותיק  אופיר דריי (43, עין הבשור) באליפות הארץ ברעננה לכיתות ד’-י’. לאחר תחרות לא קלה עם יריבים חזקים, התוצאות של הילדים שלנו דיברו בעד עצמן: איתי בראב ממושב יבול (כיתה ד’) זכה במקום הראשון בקטגוריה שלו והוכתר "אלוף ישראל". עדי שצקי (ה’) מקיבוץ מגן חזר עם מדליית כסף לצווארו וגיא סולומון (ח’) גם ממגן וסהר ניסנוב (ח’) ממושב עין הבשור, התמודדו על מדליית הארד, כאשר את הניצחון גרף בסופו של דבר גיא סולומון. 
ניב ברזילאי (ז’) ושחר יונגרמן (ז’), שניהם מעין הבשור אומנם לא דורגו בתחרות, אך הציגו לאורכה יכולת מרשימה. גם אצל הבנות היתה נציגות מרשימה - ובתחרות שנערכה ב-1.4 הגיעה אחותו הגדולה של איתי, מעיין בראב (ו’) מיבול לקרב על המקום השלישי - ודורגה חמישית.
“היתה הרבה מאוד התרגשות אצל החבר’ה”, מספר דורון פלג (37, גבולות) מאמן בקבוצה, “עם כל הצניעות המתבקשת, לשלוח שבעה ספורטאים במועדון שמתאמן רק פעמיים בשבוע זה בהחלט הישג מרשים. ולחזור מאליפות עם 3 מדליות זה בכלל אדיר! אפשר לראות את ההישגים כתוצאה של ההשקעה באימונים של כל חברי הנבחרת. הג’ודו הוא הספורט ההישגי המוביל בישראל - ולנו באשכול יש מקום לגאווה גדולה”.
ענף הג’ודו באשכול הוא מבין הענפים הוותיקים במועצה. היום מונה הענף כ-25 ספורטאים, כולם בני כיתות א’-י”ב. צוות המאמנים המיוחד בראשותו של אופיר מונה כארבעה מאמנים, כולם נולדו והתחנכו ביישובי המועצה וכיום מובילים את הענף בצורה מרשימה.