יום שלישי, 13 בפברואר 2018

כבוד הנשיא

ראובן ריבלין ביקר בחודש שעבר במועצה וזכה לקבלת פנים חמה ב'נופי הבשור'

במסגרת ביקורו במועצה החודש הגיע נשיא המדינה ראובן ריבלין גם ל'נופי הבשור' ודיבר בפני התלמידים וצוותי ההוראה בחום ובידידותיות האופייניים לו – "אתם לא עוטף עזה, אתם עוטפים את המדינה. במבצע צוק איתן שאבנו כולנו כוחות מעמידתכם האיתנה". בדבריו התייחס הנשיא גם להדרת נשים בחברה הישראלית והצהיר שהוא גאה בנשים הלוחמות לאורך ההיסטוריה של מדינת ישראל: "גם אני לא יודע מה הייתי עושה בלי נחמה, אשתי", אמר הנשיא בגילוי לב. 
ראש המועצה גדי ירקוני נאם אף הוא בטקס ותיאר את 'נופי הבשור' כ"לב הפועם של המועצה". לנשיא אמר שהוא משמש לכולנו "מודל למצפון חברתי וידיד אמת של אשכול". זמירה בן יוסף, מנהלת בית הספר, הצטרפה לברכות ואמרה שזוהי זכות גדולה והתרגשות לארח בבית הספר אישיות בכירה כל כך. 

דברים שנשא אייל אוגד - נציג מועצת התלמידים לנשיא ראובן ריבלין:

צילום: אבי בקשט
כבוד הנשיא, אנו שמחים לארח אותך בבית ספרנו, 'נופי הבשור'.
אני אייל אוגד, ממושב יבול, נציג מועצת התלמידים בנופי הבשור, ואני רוצה שתכיר אותנו. 
בית החינוך הוקם לפני תשע שנים כבית הספר הממוגן הראשון בארץ. השנה הבאה תהיה שנת העשור שלנו.
רוב התלמידים והתלמידות היושבים באולם נולדו לתוך המציאות הביטחונית הקשה בעוטף עזה, אנחנו לא מכירים מציאות אחרת. נולדנו לתוך שגרת-חירום, שזה למעשה אוקסימורון, חשופים למנהרות, חיים עם נוכחות צבאית יומיומית, אבל החיים שלנו ביומיום הם באמת חיים נורמליים. רצינו לומר לך תודה שבחרת לבקר אותנו.
לפני עשור המועצה האזורית אשכול חוותה תקופה לא פשוטה של ירי רקטות, וכתוצאה מכך התקבלה החלטה ממשלתית לבנות בית ספר ממוגן באשכול. בית ספר ממוגן משמעו שכל קיר וכל גג בבית ספר, בנוי כך שיגן עלינו. 
בבית הספר היסודי התאמנו לרוץ לממ"ד ולהספיק להגיע ולעבור, דרך דלת אחת, 30 ילדים ב-15 שניות. בבית הספר 'נופי הבשור', עד היום, חמש שנים לאחר שעברתי לכאן, זה מפחיד להישאר במקום כשיש "צבע אדום". זה מפחיד כי התאמנתי לברוח, אבל כולנו יודעים שהמשמעות כאן הפוכה. 
כבוד הנשיא, בדומה לארבעת השבטים של ארץ ישראל מהנאום החשוב שלך בכנס הרצליה, גם לנו היו כאן שני שבטים משלנו: מושבניקים וקיבוצניקים. כל השנים היה לכל שבט בית ספר משלו. בלי הגזמה! מחוויה אישית! אלה חשבו שלאלה יש קרניים, ואלה חשבו שלאלה יש זנב. כשהתבשרנו על בניית בית ספר ממוגן, נאמר לנו שייבנה בית ספר אחד. וראה זה פלא, האיחוד הצליח ותרם גם לאחדות במועצה. כשנחנך בית הספר בשנת תש"ע כיבד אותנו בנוכחותו נשיא המדינה הקודם, מר שמעון פרס זכרונו לברכה. בבית הספר 'נופי הבשור' אלף ומאה תלמידים מקיבוצים, ממושבים, מרמת נגב, ומפנימייה לאמנויות כלל ארצית 'ביכורים'. בית הספר שלנו חרט על דגלו לתת מענה מגוון לכלל ילדי הקהילה, וכל הזמן נפתחים שבילים חדשים במאמץ לתת מענה רגשי ולימודי לכל אחד ואחת, לצרכים וליכולות שלהם.
אני אייל אוגד, ממושב יבול, נציג מועצת התלמידים, יש לי חברים מהמושבים, מהקיבוצים, מרמת נגב ומהפנימייה שמביאה אלינו חברים מרחוק יותר, ולכבוד הוא לי לספר לך על בית הספר שלי.
אני מודה לך בשמי ובשם תלמידי בית
החינוך על ביקורך.





2 תגובות:


  1. שיחות סקס, שיחות סקס מדליקות, שיחות סקס בערבית, שיחות סקס ישראליות, שיחות סקס, שיחות סקס בחינם, שיחות אירוטיות, שיחות ארוטיות, שיחות סקס בטלפון,שיחות סקס לוהטות,
    שיחות סקס בעברית, שיחות סקס בוואצפ, שיחות סקס בטלגרם, שיחות סקס חרדיות, שיחות סקס ארוטיות בטלפון,שיחות סקס לייב, סקספון, סקס בטלפון, שיחות סקס עם ישראליות, שיחת סקס

    השבמחק


  2. היי אנחנו עושות שיחות סקס בוואצפ, ומוכרות סרטי סקס פרטיים שלנו שצילמנו בבית שלחו לנו הודעה אנחנו חמות:

    בר 050-7534732

    או למאיה 055-5578177


    שיחות סקס, שיחות סקס מדליקות, שיחות סקס בערבית, שיחות סקס ישראליות, שיחות סקס, שיחות סקס בחינם, שיחות אירוטיות, שיחות ארוטיות, שיחות סקס בטלפון,שיחות סקס לוהטות,
    שיחות סקס בעברית, שיחות סקס בוואצפ, שיחות סקס בטלגרם, שיחות סקס חרדיות, שיחות סקס ארוטיות בטלפון,שיחות סקס לייב, סקספון, סקס בטלפון, שיחות סקס עם ישראליות, שיחת סקס

    השבמחק